Форма заявки на ремонт назад до сервісу

Після створення заявки, Вам на вказаний телефон і E-mail буде висланий номер претензії і інструкція по відправці виробу в СЦ.

Адреса для відправки:

«Нова пошта» на склад №30 за адресою м. Харків, пр. Московський, 259; одержувач: «Сігма-Україна», контактна особа: Ковтун Максим Миколайович, тел. 095-226-97-35.

1) При оформленні відправки в відділенні «Нової Пошти» необхідно повідомити оператору і вказати в ТТН поле «КОМЕНТАРІ» - НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна »в м.Харкові. Або зробити аналогічні дії в додатку (в особистому кабінеті) при створенні ТТН в поле «КОМЕНТАРІ» вписати НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна »в м.Харкові.

Адреса для відправки:

«Нова пошта» на склад № 62 за адресою м Харків, вул. Амосова, 11А; одержувач: код 43305374 «Сігма.Украіна», контактний тел. 095 226 97 35.

2) Ви отримаєте виріб з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки.

3) Виріб, що надходить на гарантійне обслуговування, має бути в оригінальній упаковці, в яку необхідно вкласти гарантійний талон, заповнений на підставі затвердженої інструкції з зазначенням всіх дій, необхідних для заповнення гарантійного талона і розісланій всім торгуючим організаціям і агентам.

*** дана знижка застосовується при реєстрації через цю форму і діє тільки на одне замовлення з необмеженою кількістю товару в кошику

Натискаючи на кнопку, я приймаю 
умови угоди.