Форма заявки на ремонт назад до сервісу

Після відправки заявки і отримання номера притензії Вам на пошту, надішліть виріб з попередньою за вказаною нижче адресою.

Адреса для відправки:

«Нова пошта» на склад №30 за адресою м. Харків, пр. Московський, 259; одержувач: «Сігма-Україна», контактна особа: Ковтун Максим Миколайович, тел. 095-226-97-35.

1) Перед відправкою вироби на СЦ «Сігма-Україна» в м.Харкові НЕОБХІДНО буде вказати на стікері або в рукописному варіанті на аркуші, вкладеному в файлі, прикріпленим до коробки з виробом номер створеної Сервісним Центром «Сігма-Україна» в м.Харкові претензії, контактну інформацію, або будь-які інші відмітні позначення.

2) Після відправки вироби необхідно відправити на телефон +38 (095) 226 97 35 SМS-повідомлення, в якому необхідно вказати номер товаротранспортної накладної, дату відправки. Зворотній відправка буде здійснюватися за адресою відправника.

3) Ви отримаєте виріб з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки.

4) Виріб, що надходить на гарантійне обслуговування, має бути в оригінальній упаковці, в яку необхідно вкласти гарантійний талон, заповнений на підставі затвердженої інструкції з зазначенням всіх дій, необхідних для заповнення гарантійного талона і розісланій всім торгуючим організаціям і агентам.

*** дана знижка застосовується при реєстрації через цю форму і діє тільки на одне замовлення з необмеженою кількістю товару в кошику

Натискаючи на кнопку, я приймаю 
умови угоди.