Діагностика свердловинного насоса ТМ Dongyin (777114)

Статті
04.12.2018 16:36

Діагностика свердловинного насоса ТМ Dongyin (777114)

Діагностика свердловинного насоса ТМ Dongyin (777114).

Заявленная неисправность - перестал работать.

Знімаємо захисну планку кабелю, фільтр - сітку і роз'єднує насосну частину і електродвигун, відкрутивши гайки.

діагностика свердловинного насоса

Відставляємо двигун в сторону і приступаємо до діагностики насосної частини. Оглядаємо шлиці муфти на цілісність, потім прокручуємо вал насосної частини і перевіряємо на предмет заклинювання та заїдання.

За допомогою верстата затискаємо опору і відкручуємо напірний фланець.

Виймаємо робочі органи з корпусу, і починаємо дефектовку складових.

Оглядаємо цілісність зворотного клапана. Відкручуємо фіксуючий гвинт, знімаємо фланець з підшипником ковзання, а також верхню втулку, оглядаючи їх на виробіток.

Після цього стягуємо розділову шайбу, потім дифузор з рабочим колесом і відбивачем, оглядаємо на пошкодження і виробіток.

діагностика свердловинного насоса

І так до нижнього фланця. Оглядаємо нижню втулку, фланець з підшипником ковзання і вал насосної частини на пошкодження.

У насосі присутня виробка на підшипниках ковзання, і на робочих колесах. В цілому насосна частина ще здатна працювати на таких деталях (більш того, при провертанні вона не заклинює).

Починаємо перевірку електродвигуна:

  • мегомметром перевіряємо обмотку на коротке замикання з корпусом;

  • наявності води в електродвигуні, кабелі або сполучній муфті.

Відхилення опору від нескінченності говорить про наявність води в двигуні.

Перевіряємо, чи немає внутрішнього тиску в електродвигуні, для цього необхідно заглянути в отвори нижньої кришки. Гумовий компенсатор видавило, значить акуратно стравлюємо тиск з електродвигуна.

Затискаємо мотор в лещатах і повільно відкручуємо маслозаливну пробку.

діагностика свердловинного насоса

Переходимо до розбирання двигуна.

Викручуємо стопорні гвинти та шайби. За допомогою знімача обережно знімаємо верхній фланець електродвигуна. Знімаємо механічне ущільнення і від'єднуємо статор електродвигуна. Обережно перевертаємо і зливаємо масло. Масло має запах горілого.

Знімаємо стопорне кільце та виймаємо нижню кришку електродвигуна. Білий наліт говорить про те, що в воді підвищений вміст кристалів крейди, які є сильним абразивом.

Виймаємо деформований гумовий компенсатор.

Від'єднуємо конденсатор і перевіряємо його.

Демонтуємо ротор. Присутність води в маслі говорить про розгерметизацію.

Проводимо дефектовку шийки вала ротора. Ротор підлягає заміні. Перевіряємо мультиметром опір пускодопоміжної і робочої обмоток. Обрив на пускодопоміжній обмотці, двигун - згорів.

Розбірка закінчена, можна замовляти запчастини і відправляти двигун в перемотування, але з такими ушкодженнями краще замовити новий двигун в зборі.

Товари в статті

Також Вас може зацікавити


!***!дана знижка застосовується при реєстрації через цю форму і діє тільки на одне замовлення з необмеженою кількістю товару в кошику

Натискаючи на кнопку, я приймаю 
умови угоди.