- Про нас
- Торгові марки
- Партнери
- Контакти
- Вакансії
- Доставка
- Оплата
- Сервіс
- Нова програма лояльності
- Реєстрація інструменту
- Проектування і монтаж насосних станцій
- Прийом виробів сервісним центром
- Всі запчастини
- Відділ випробувань і запчастин
- Гарантії
- Повернення товару
- Сертифікати
- Реєстрація покупки
- Публічна угода
- Cпівробітництво
- Каталог продукції
- Маркетингова підтримка
- Прайс-лист
- Програма лояльності
Гарантія
Умови гарантії
Висока якість продукції наших торгових марок підтверджено відповідними сертифікатами, результатами випробувань і наданими гарантіями. Здійснення контролю якості на всіх етапах виробництва дозволяє нам бути впевненими в довговічності виробів, що постачаються. Однак будь-яка, навіть сама якісна техніка може вийти з ладу з різних причин. Наша компанія здійснює гарантійне та післягарантійне обслуговування.
Гарантійне обслуговування здійснюється при дотриманні умов:
-
• правильно заповнений гарантійний талон із зазначенням найменування виробу, моделі вироби, артикулу, серійного номера виробу, дати продажу (в форматі: ДД.ММ.2020р, найменування організації торгівлі, ПІБ і контактних даних Покупця)
-
• документ, що підтверджує покупку (товарна накладна)
-
• повна комплектація товару
Гарантійні зобов’язання не поширюються на вироби, що мають:
-
• неправильно заповнено або відсутній гарантійний талон
-
• закінчився термін гарантійного обслуговування виробу відповідно до встановлених термінів заводом-виготовлювачем для даних виробів (інформація про термін гарантійного обслуговування даного вироби прописана в інструкції заводу-виготовлювача і гарантійному талоні)
-
• у разі використання виробу не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
-
• при наявності механічних пошкоджень (тріщин, відколів, слідів ударів і падінь, деформації корпусу або будь яких інших елементів конструкції)
-
• при наявності всередині виробу сторонніх предметів
-
• при наявності ознак самостійного ремонту, що могли призвести або призвели до поломки пристрою та його комплектуючих
-
• при наявності змін конструкції
-
• при наявності слідів перегріву виробу
-
• при наявності дефектів, що є результатом неправильної або недбалої експлуатації, сліди забруднення виробу (як внутрішнього, так і зовнішнього), що призвели до поломки
-
• при наявності дефектів, що є результатом неправильного транспортування, зберігання або є наслідком недотримання режиму робіт, стихійного лиха, аварії і т.п.
-
• при наявності поломок, що виникли в результаті інтенсивної експлуатації виробу, тобто повного вироблення ресурсу виробу, передбаченого і обумовленого в інструкції заводу-виробника
-
• при наявності наявність слідів експлуатації виробу в агресивному хімічному середовища і перепадах напруги в електричних мережах
-
• гарантія не поширюється на витратні матеріали, навісне обладнання, а також будь-які інші частини виробу, які мають природний обмежений термін служби
-
• умови гарантії не передбачають профілактику і чищення виробу, а також виїзд майстра до місця установки виробу з метою його підключення, налаштування, ремонту, консультації
Файл з детальним визначенням негарантійних випадків проведення ремонту по групам товарів >>> Негарантійні випадки
Файл з гарантійними випадками проведення ремонту і випадками проявлення лояльності >>> Гарантійні випадки
Під час купівлі стежте за тим, щоб продавець заповнив гарантійний талон і надав Вам товарну накладну.
Перед початком використання техніки ознайомтеся з посібником з експлуатації та умовами надання гарантійного обслуговування.
Якщо обладнання потребує складних робіт зі встановлення, уважно вивчіть технічні вимоги або зверніться до фахівців, які здійснюють монтаж.