Прийом виробів сервісним центром

1) Для передачі виробу на сервісне обслуговування оформіть заявку на ремонт на сайті sigma.ua/servis/

Або зателефонуйте за контактними телефонами сервісного центру на який буде виконана відправка виробу:

• Сервісний центр у місті Харків:

+38 (099)-663-94-83
+38 (067)-740-91-02

• Сервісний центр у місті Київ:

+38 (067)-691-16-36

• Сервісний центр у місті Вінниця:

+38 (050)-196-56-93

• Сервісний центр у місті Львів:

+38 (050)-155-75-87

При розмові необхідно повідомити наступну інформацію:

  • - представитися (як Вас називати), повідомити номер телефону, з якого Ви телефонуєте, так як наш службовий телефон не визначає номеришестизначний
  • - каталожний номер виробу, який вказаний на заводській упаковці, на самому виробі і повинен бути відзначений продавцем в гарантійному талоні у відповідному рядку
  • - дату продажу відзначену продавцем в гарантійному талоні у відповідному рядку (при зверненні в гарантійний період)
  • - причину звернення до сервісного центру (сформулювати несправність, її характер і т.д.)

2) Після розмови з Вами працівником сервісного центру «Сігма-Україна» в електронній базі даних буде створено претензію (заявку на ремонт) - документ прийому виробу, номер якої надійде Вам у вигляді SMS-повідомлення на Вами вказаний номер телефону.

3) Після отримання згоди Сервісного Центру "Сігма-Україна" на відправку виробу та отримання номера претензії (заявки на ремонт), необхідно підготувати виріб (вироби) для відправки.

4) Номер претензії (заявки на ремонт) будь-яким зручним для Вас способом повинен бути прикріплений до упаковки. Наприклад, на аркуші паперу написати номер заявки на ремонт і прикріпити до упаковки скотчем, також бажано номер заявки продублювати в середині упаковки/на виробі.

5) Відправити виріб для гарантійного обслуговування в сервісний центр «Сігма-Україна» можливо двома способами:

  • перший: послугою доставки компанії «Нова пошта» 
  • другий: привезти виріб на торговельну точку, де була проведена купівля\продаж даного виробу, з проханням відправити його для обслуговування в умовах сервісного центру «Сігма-Україна»

Адреса для відправки:

Надіслати виріб для обслуговування до сервісного центру «Сігма Україна» можна послугою компанії «Нова Пошта»

  • - м. Харків, склад Нової Пошти № 1, Кулиничі - вул. Грищенко, 6а. Отримувач: Кожевніков Андрій Леонідович, ЄДРПОУ: 2413600694, телефон +380 (67) 332-00-15
  • - м. Вінниця, вул. Сергія Зулінського, 44. Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694. Представник отримувача: Марченко Роман Олександрович, телефон: +380 (50) 196-56-93
  • - м. Київ, вул. Сосюри, 68. Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694. Представник отримувача: Манзевитий Юрій Олександрович, телефон: +380 (67) 691-16-36
  • - м. Львів, вул. Шевченка, 327. Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694. Представник отримувача: Проць Андрій Юрійович, телефон: +380 (50) 155-75-87 


6) При оформленні відправки в відділенні «Нової Пошти» необхідно повідомити оператору і вказати в ТТН поле «КОМЕНТАРІ» - НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ (ЗАЯВКИ НА РЕМОНТ), створеної Сервісним Центром «Сігма. Україна». Або зробити аналогічні дії в додатку (в особистому кабінеті) при створенні ТТН в поле «КОМЕНТАРІ» вписати НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ (ЗАЯВКИ НА РЕМОНТ), створеної Сервісним Центром «Сігма. Україна».

7) Виріб, що надходить на гарантійне обслуговування, бажано відправляти в оригінальній упаковці, або в іншій упаковці, яка не дозволяє виробу бути пошкодженим при транспортуванні (в разі, якщо Ви претендуєте на гарантійне обслуговування). В упаковку необхідно вкласти гарантійний талон, заповнений на підставі затвердженої інструкції з зазначенням всіх дій, необхідних для заповнення гарантійного талона і розісланій всім торгуючим організаціям і агентам.

8) Після обслуговування Ви отримаєте виріб на даній торговій точці або відділенні Нової Пошти (в разі передачі виробу на сервісне обслуговування даним перевізником) з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки з виробом.

9) ОБОВ'ЯЗКОВИМ УМОВОЮ ДЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ ВИРОБІВ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ Є:

  • виріб повинен надійти в чистому вигляді;
  • виріб повинен бути повністю комплектним;
  • на виробі не повинне бути слідів некваліфікованого втручання;
  • в гарантійному талоні обов'язково повинна бути вказана інформація контактної особи (ім'я, контактний телефон, адреса зворотного відправлення);

10) У РАЗІ ВІДСУТНОСТІ КОНТАКТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ВІДПРАВНИКА ТЕРМІНИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ РЕГЛАМЕНТУЄТЬСЯ.

Виріб повинен надійти в оригінальній упаковці, або в іншій упаковці, яка не дозволяє виробу бути пошкодженим при транспортуванні (в разі, якщо Ви претендуєте на гарантійне обслуговування).
У разі відправки товару без якісного упакування всі ризики зв'язані з пошкодженням під час транспортування виробу або втратою його комплектації компанією перевізником лягають на кінцевого споживача.

11) У разі якщо:

  • • неправильно заповнено або відсутній гарантійний талон
  • • закінчився термін гарантійного обслуговування виробу відповідно до встановлених термінів заводом-виготовлювачем для даних виробів (інформація про термін гарантійного обслуговування даного вироби прописана в інструкції заводу-виготовлювача і гарантійному талоні)
  • • виріб використовувався не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • • наявні механічні пошкодження (тріщин, відколів, слідів ударів і падінь, деформації корпусу або будь яких інших елементів конструкції)
  • • наявні сліди перегріву виробу
  • • наявні всередині виробу сторонні предмети
  • • наявні ознаки самостійного ремонту, що могли призвести або призвели до поломки пристрою та його комплектуючих
  • • наявні зміни конструкції виробу
  • • наявні дефекти, що є результатом неправильної або недбалої експлуатації, сліди забруднення виробу (як внутрішнього, так і зовнішнього), що призвели до поломки
  • • наявні дефекти, що є результатом неправильного транспортування, зберігання або є наслідком недотримання режиму робіт, стихійного лиха, аварії і т.п.
  • • наявні поломки, що виникли в результаті інтенсивної експлуатації виробу, тобто повного вироблення ресурсу виробу, передбаченого і обумовленого в інструкції заводу-виробника
  • • наявні сліди експлуатації виробу в агресивному хімічному середовища і перепадах напруги в електричних мережах


дані вироби НЕ ПОТРАПЛЯЮТЬ ПІД ДІЮ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ПО ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУЮТЬСЯ ЗА РАХУНОК ВІДПРАВНИКА (тобто. ВАС).

    12) Всі роботи, що проводяться за рахунок відправника, не підлягають виконанню в 14-денний термін, який обумовлений ТІЛЬКИ ДЛЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, так як виникає необхідність узгодження відправника на оплату вартості номенклатури запасних частин і робіт згідно технологічної карти ремонту, спрямованого Вами вироби.


!***!дана знижка застосовується при реєстрації через цю форму і діє тільки на одне замовлення з необмеженою кількістю товару в кошику

Натискаючи на кнопку, я приймаю 
умови угоди.