- Про нас
- Торгові марки
- Партнери
- Контакти
- Вакансії
- Доставка
- Оплата
- Сервіс
- Нова програма лояльності
- Реєстрація інструменту
- Проектування і монтаж насосних станцій
- Прийом виробів сервісним центром
- Всі запчастини
- Відділ випробувань і запчастин
- Гарантії
- Повернення товару
- Сертифікати
- Публічна угода
- Cпівробітництво
- Каталог продукції
- Маркетингова підтримка
- Прайс-лист
- Програма лояльності
Прийом виробів сервісним центром
1) Для передачі виробу на сервісне обслуговування оформіть заявку на ремонт на сайті sigma.ua/servis/
Або зателефонуйте за контактними телефонами сервісного центру на який буде виконана відправка виробу:
• Сервісний центр у місті Харків:
+38 (099)-663-94-83
+38 (067)-740-91-02
• Сервісний центр у місті Київ:
+38 (067)-691-16-36
• Сервісний центр у місті Вінниця:
+38 (050)-196-56-93
• Сервісний центр у місті Львів:
+38 (050)-155-75-87
При розмові необхідно повідомити наступну інформацію:
- - представитися (як Вас називати), повідомити номер телефону, з якого Ви телефонуєте, так як наш службовий телефон не визначає номеришестизначний
- - каталожний номер виробу, який вказаний на заводській упаковці, на самому виробі і повинен бути відзначений продавцем в гарантійному талоні у відповідному рядку
- - дату продажу відзначену продавцем в гарантійному талоні у відповідному рядку (при зверненні в гарантійний період)
- - причину звернення до сервісного центру (сформулювати несправність, її характер і т.д.)
2) Після розмови з Вами працівником сервісного центру «Сігма-Україна» в електронній базі даних буде створено претензію (заявку на ремонт) - документ прийому виробу, номер якої надійде Вам у вигляді SMS-повідомлення на Вами вказаний номер телефону.
3) Після отримання згоди Сервісного Центру "Сігма-Україна" на відправку виробу та отримання номера претензії (заявки на ремонт), необхідно підготувати виріб (вироби) для відправки.
4) Номер претензії (заявки на ремонт) будь-яким зручним для Вас способом повинен бути прикріплений до упаковки. Наприклад, на аркуші паперу написати номер заявки на ремонт і прикріпити до упаковки скотчем, також бажано номер заявки продублювати в середині упаковки/на виробі.
5) Відправити виріб для гарантійного обслуговування в сервісний центр «Сігма-Україна» можливо двома способами:
- перший: послугою доставки компанії «Нова пошта»
- другий: привезти виріб на торговельну точку, де була проведена купівля\продаж даного виробу, з проханням відправити його для обслуговування в умовах сервісного центру «Сігма-Україна»
Адреса для відправки:
Надіслати виріб для обслуговування до сервісного центру «Сігма Україна» можна послугою компанії «Нова Пошта»
- - м. Харків, склад Нової Пошти № 1, Кулиничі - вул. Грищенко, 6а. Отримувач: Кожевніков Андрій Леонідович, ЄДРПОУ: 2413600694, телефон +380 (67) 332-00-15
- - м. Вінниця, вул. Сергія Зулінського, 44. Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694. Представник отримувача: Марченко Роман Олександрович, телефон: +380 (50) 196-56-93
- - м. Київ, вул. Сосюри, 68. Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694. Представник отримувача: Манзевитий Юрій Олександрович, телефон: +380 (67) 691-16-36
- - м. Львів, вул. Шевченка, 327. Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694. Представник отримувача: Проць Андрій Юрійович, телефон: +380 (50) 155-75-87
6) При оформленні відправки в відділенні «Нової Пошти» необхідно повідомити оператору і вказати в ТТН поле «КОМЕНТАРІ» - НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ (ЗАЯВКИ НА РЕМОНТ), створеної Сервісним Центром «Сігма. Україна». Або зробити аналогічні дії в додатку (в особистому кабінеті) при створенні ТТН в поле «КОМЕНТАРІ» вписати НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ (ЗАЯВКИ НА РЕМОНТ), створеної Сервісним Центром «Сігма. Україна».
7) Виріб, що надходить на гарантійне обслуговування, бажано відправляти в оригінальній упаковці, або в іншій упаковці, яка не дозволяє виробу бути пошкодженим при транспортуванні (в разі, якщо Ви претендуєте на гарантійне обслуговування). В упаковку необхідно вкласти гарантійний талон, заповнений на підставі затвердженої інструкції з зазначенням всіх дій, необхідних для заповнення гарантійного талона і розісланій всім торгуючим організаціям і агентам.
8) Після обслуговування Ви отримаєте виріб на даній торговій точці або відділенні Нової Пошти (в разі передачі виробу на сервісне обслуговування даним перевізником) з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки з виробом.
9) ОБОВ'ЯЗКОВИМ УМОВОЮ ДЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ ВИРОБІВ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ Є:
- виріб повинен надійти в чистому вигляді;
- виріб повинен бути повністю комплектним;
- на виробі не повинне бути слідів некваліфікованого втручання;
- в гарантійному талоні обов'язково повинна бути вказана інформація контактної особи (ім'я, контактний телефон, адреса зворотного відправлення);
10) У РАЗІ ВІДСУТНОСТІ КОНТАКТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ВІДПРАВНИКА ТЕРМІНИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ РЕГЛАМЕНТУЄТЬСЯ.
Виріб повинен надійти в оригінальній упаковці, або в іншій упаковці, яка не дозволяє виробу бути пошкодженим при транспортуванні (в разі, якщо Ви претендуєте на гарантійне обслуговування).
У разі відправки товару без якісного упакування всі ризики зв'язані з пошкодженням під час транспортування виробу або втратою його комплектації компанією перевізником лягають на кінцевого споживача.
11) У разі якщо:
- • неправильно заповнено або відсутній гарантійний талон
- • закінчився термін гарантійного обслуговування виробу відповідно до встановлених термінів заводом-виготовлювачем для даних виробів (інформація про термін гарантійного обслуговування даного вироби прописана в інструкції заводу-виготовлювача і гарантійному талоні)
- • виріб використовувався не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
- • наявні механічні пошкодження (тріщин, відколів, слідів ударів і падінь, деформації корпусу або будь яких інших елементів конструкції)
- • наявні сліди перегріву виробу
- • наявні всередині виробу сторонні предмети
- • наявні ознаки самостійного ремонту, що могли призвести або призвели до поломки пристрою та його комплектуючих
- • наявні зміни конструкції виробу
- • наявні дефекти, що є результатом неправильної або недбалої експлуатації, сліди забруднення виробу (як внутрішнього, так і зовнішнього), що призвели до поломки
- • наявні дефекти, що є результатом неправильного транспортування, зберігання або є наслідком недотримання режиму робіт, стихійного лиха, аварії і т.п.
- • наявні поломки, що виникли в результаті інтенсивної експлуатації виробу, тобто повного вироблення ресурсу виробу, передбаченого і обумовленого в інструкції заводу-виробника
- • наявні сліди експлуатації виробу в агресивному хімічному середовища і перепадах напруги в електричних мережах
дані вироби НЕ ПОТРАПЛЯЮТЬ ПІД ДІЮ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ПО ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУЮТЬСЯ ЗА РАХУНОК ВІДПРАВНИКА (тобто. ВАС).
12) Всі роботи, що проводяться за рахунок відправника, не підлягають виконанню в 14-денний термін, який обумовлений ТІЛЬКИ ДЛЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, так як виникає необхідність узгодження відправника на оплату вартості номенклатури запасних частин і робіт згідно технологічної карти ремонту, спрямованого Вами вироби.