- Про нас
- Торгові марки
- Партнери
- Контакти
- Вакансії
- Доставка
- Оплата
- Сервіс
- Нова програма лояльності
- Реєстрація інструменту
- Проектування і монтаж насосних станцій
- Прийом виробів сервісним центром
- Всі запчастини
- Відділ випробувань і запчастин
- Гарантії
- Повернення товару
- Сертифікати
- Реєстрація покупки
- Публічна угода
- Cпівробітництво
- Каталог продукції
- Маркетингова підтримка
- Прайс-лист
- Програма лояльності
Менеджер ЗЕД всі вакансії вiд 11.11.2024 Дистанційна робота
Повна зайнятість, повний день
Компанія Сігма Україна – найбільший національний виробник інструменту, насосного обладнання та сантехніки на ринку України, відкриває конкурс на позицію Менеджер ЗЕД.
Наша мета: Забезпечення споживачів безпечною та високотехнологічною продукцією за розумними цінами для організації ремонтно-будівельних робіт
Наша місія: Зробити життя наших клієнтів комфортнішим!
Якщо, тобі цікаво бути частиною команди однодумців, щоденно вдосконалюватись та перемагати — тобі до нас! Ми піклуємося про наших співробітників і створюємо атмосферу турботи та підтримки.
Наші очікування від кандидата:
- • Вища освіта
- • Досвід роботи не менше 2-х років у торгових компаніях на позиції менеджера із закупівель, постачання, менеджера ЗЕД
- • Впевнений користувач ПК, чудові знання Excel, досвід роботи в 1С 8.3
- • Знання англійської мови на розмовному чи вільному рівні, ведення ділової документації
- • Знання специфіки та досвід роботи з поставками із Південно-Східної Азії розглядається як перевага
- • Відповідальність, ініціативність, економічний склад розуму та системний підхід до роботи
Основні завдання:
- • Комунікація із постачальниками
- • Контроль виконання постачальниками договірних зобов’язань, проведення переговорів щодо оптимізації умов постачання, цінової політики, претензійна робота
- • Ведення документації на всіх етапах поставки, оперативне відображення інформації в управлінській системі
- • Формування регламентних та інших аналітичних звітів, виявлення причин невиконання запланованих показників
Ми пропонуємо Вам:
- Гідну, стабільну оплату праці
- Кар'єрне зростання у стабільній національної компанії, що динамічно розвивається, яка займає лідируючі позиції на ринку України з продажу ручного інструменту та насосного обладнання
- Можливість реалізувати свої здібності та впровадити ідеї у стратегію компанії
- Постійна робота 5-ти днівка з 9.00 до 18.00, суб. неділя. — вихідні. В даний час дистанційно. Потім в офісі.
Резюме відправляти на пошту hr@sigma.ua! У резюме вкажіть ваші очікування по ЗП на випробувальний термін.
Стандартний термін розгляду резюме - 7 днів.
Відсутність відповіді протягом 7 днів означає, що ми ознайомилися з Вашим резюме, але, на жаль, на сьогодні у компанії немає вакансій, відповідних Вашої кваліфікації і побажанням. У разі відкриття відповідної вакансії, ми запропонуємо Вам її для розгляду.
Відправити резюме