- Про нас
- Торгові марки
- Партнери
- Контакти
- Вакансії
- Доставка
- Оплата
- Сервіс
- Нова програма лояльності
- Реєстрація інструменту
- Проектування і монтаж насосних станцій
- Прийом виробів сервісним центром
- Всі запчастини
- Відділ випробувань і запчастин
- Гарантії
- Повернення товару
- Сертифікати
- Реєстрація покупки
- Публічна угода
- Cпівробітництво
- Каталог продукції
- Маркетингова підтримка
- Прайс-лист
- Програма лояльності
Прийом виробів сервісним центром
1) Зв'язатися по телефону 099-663-94-83 або 067-740-91-02 з працівниками сервісного центру «Сігма-Україна» в м.Харкові. При розмові дохідливо, виразно, необхідно повідомити наступну інформацію:
2) Після розмови з Вами працівником сервісного центру «Сігма-Україна» в м.Харкові в електронній базі даних буде створена претензія - документ прийому виробу, номер якої сполучиться Вам у вигляді SMS-повідомлення на Вами повідомлений номер телефону.
- представитися (як Вас називати), повідомити номер телефону, з якого Ви телефонуєте, так як наш службовий телефон не має визначати номери;
- шестизначний каталожний номер виробу, який вказаний на заводській упаковці, на самому виробі і повинен бути відзначений продавцем в гарантійному талоні у відповідному рядку;
- причину звернення до сервісного центру «Сігма-Україна» в м.Харкові (сформулювати несправність, її характер і т.д.)
3) Номер претензії будь-яким зручним для Вас способом повинен бути прикріплений до упаковки. Наприклад, на аркуші паперу написати номер претензії і прикріпити до упаковки скотчем.
4) Відправляти виріб для гарантійного обслуговування в сервісний центр «Сігма-Україна» в м.Харкові можливо двома способами:
- перший: послугою компанії «Нова пошта»
- другий: привезти виріб на торговельну точку, де була проведена купівля\продаж даного виробу, з проханням направити його для обслуговування в умовах сервісного центру «Сігма-Україна» в м.Харкові. Після обслуговування Ви отримаєте виріб на даній торговій точці з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки з виробом.
Адреса для відправки:
вул. Грищенка, 6а,
7) Ви отримаєте виріб з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки.
8) Виріб, що надходить на гарантійне обслуговування, має бути в оригінальній упаковці, в яку необхідно вкласти гарантійний талон, заповнений на підставі затвердженої інструкції з зазначенням всіх дій, необхідних для заповнення гарантійного талона і розісланій всім торгуючим організаціям і агентам.
9) ОБОВ'ЯЗКОВИМ УМОВОЮ ДЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ ВИРОБІВ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ Є:
- виріб повинен надійти в чистому вигляді;
- виріб повинен бути повністю комплектним;
- на виробі не повинне бути слідів некваліфікованого втручання;
- в гарантійному талоні обов'язково повинна бути вказана інформація контактної особи (ім'я, контактний телефон, адреса зворотного відправлення);
Виріб повинен надійти в оригінальній упаковці, або в іншій упаковці, яка не дозволяє виробу бути пошкодженим при транспортуванні (в разі, якщо Ви претендуєте на гарантійне обслуговування).
У разі відправки товару без якісного упакування всі ризики зв'язані з пошкодженням під час транспортування виробу або втратою його комплектації компанією перевізником лягають на кінцевого споживача.11) У разі якщо:
- неправильно заповнено або відсутній гарантійний талон
- закінчився термін гарантійного обслуговування виробу відповідно до встановлених термінів заводом-виготовлювачем для даних виробів (інформація про термін гарантійного обслуговування даного вироби прописана в інструкції заводу-виготовлювача і гарантійному талоні)
- виріб використовувався не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
- наявні механічні пошкодження (тріщин, відколів, слідів ударів і падінь, деформації корпусу або будь яких інших елементів конструкції)
- наявні сліди перегріву виробу
- наявні всередині виробу сторонні предмети
- наявні ознаки самостійного ремонту, що могли призвести або призвели до поломки пристрою та його комплектуючих
- наявні зміни конструкції виробу
- наявні дефекти, що є результатом неправильної або недбалої експлуатації, сліди забруднення виробу (як внутрішнього, так і зовнішнього), що призвели до поломки
- наявні дефекти, що є результатом неправильного транспортування, зберігання або є наслідком недотримання режиму робіт, стихійного лиха, аварії і т.п.
- наявні поломки, що виникли в результаті інтенсивної експлуатації виробу, тобто повного вироблення ресурсу виробу, передбаченого і обумовленого в інструкції заводу-виробника
- наявні сліди експлуатації виробу в агресивному хімічному середовища і перепадах напруги в електричних мережах
12) Всі роботи, що проводяться за рахунок відправника, не підлягають виконанню в 14-денний термін, який обумовлений ТІЛЬКИ ДЛЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, так як виникає необхідність узгодження відправника на оплату вартості номенклатури запасних частин і робіт згідно технологічної карти ремонту, спрямованого Вами вироби.