Прийом виробів сервісним центром

1) Зв'язатися по телефону 099-663-94-83 або 067-740-91-02 з працівниками сервісного центру «Сігма-Україна» в м.Харкові. При розмові дохідливо, виразно, необхідно повідомити наступну інформацію:

  • представитися (як Вас називати), повідомити номер телефону, з якого Ви телефонуєте, так як наш службовий телефон не має визначати номери;
  • шестизначний каталожний номер виробу, який вказаний на заводській упаковці, на самому виробі і повинен бути відзначений продавцем в гарантійному талоні у відповідному рядку;
  • причину звернення до сервісного центру «Сігма-Україна» в м.Харкові (сформулювати несправність, її характер і т.д.)
2) Після розмови з Вами працівником сервісного центру «Сігма-Україна» в м.Харкові в електронній базі даних буде створена претензія - документ прийому виробу, номер якої сполучиться Вам у вигляді SMS-повідомлення на Вами повідомлений номер телефону.

3) Номер претензії будь-яким зручним для Вас способом повинен бути прикріплений до упаковки. Наприклад, на аркуші паперу написати номер претензії і прикріпити до упаковки скотчем.

4) Відправляти виріб для гарантійного обслуговування в сервісний центр «Сігма-Україна» в м.Харкові можливо двома способами:

  • перший: послугою компанії «Нова пошта»
  • другий: привезти виріб на торговельну точку, де була проведена купівля\продаж даного виробу, з проханням направити його для обслуговування в умовах сервісного центру «Сігма-Україна» в м.Харкові. Після обслуговування Ви отримаєте виріб на даній торговій точці з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки з виробом.
5) Після отримання згоди Сервісного Центру "Сігма-Україна" в м.Харкові на відправку вироби, необхідно підготувати виріб (вироби) для відправки.

Адреса для відправки:
«Нова пошта» на склад №1 за адресою Харківська область, смт. Куліничі,
вул. Грищенка, 6а,
Отримувач: Кожевніков Андрій Леонідович, тел. +38 (067) 332-00-15

6) При оформленні відправки в відділенні «Нової Пошти» необхідно повідомити оператору і вказати в ТТН поле «КОМЕНТАРІ» - НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна »в м.Харкові. Або зробити аналогічні дії в додатку (в особистому кабінеті) при створенні ТТН в поле «КОМЕНТАРІ» вписати НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна »в м.Харкові.

7) Ви отримаєте виріб з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки.

8) Виріб, що надходить на гарантійне обслуговування, має бути в оригінальній упаковці, в яку необхідно вкласти гарантійний талон, заповнений на підставі затвердженої інструкції з зазначенням всіх дій, необхідних для заповнення гарантійного талона і розісланій всім торгуючим організаціям і агентам.

9) ОБОВ'ЯЗКОВИМ УМОВОЮ ДЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ ВИРОБІВ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ Є:

  • виріб повинен надійти в чистому вигляді;
  • виріб повинен бути повністю комплектним;
  • на виробі не повинне бути слідів некваліфікованого втручання;
  • в гарантійному талоні обов'язково повинна бути вказана інформація контактної особи (ім'я, контактний телефон, адреса зворотного відправлення);
10) У РАЗІ ВІДСУТНОСТІ КОНТАКТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ВІДПРАВНИКА ТЕРМІНИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ РЕГЛАМЕНТУЄТЬСЯ.

Виріб повинен надійти в оригінальній упаковці, або в іншій упаковці, яка не дозволяє виробу бути пошкодженим при транспортуванні (в разі, якщо Ви претендуєте на гарантійне обслуговування).

У разі відправки товару без якісного упакування всі ризики зв'язані з пошкодженням під час транспортування виробу або втратою його комплектації компанією перевізником лягають на кінцевого споживача.

11) У разі якщо:

  • неправильно заповнено або відсутній гарантійний талон
  • закінчився термін гарантійного обслуговування виробу відповідно до встановлених термінів заводом-виготовлювачем для даних виробів (інформація про термін гарантійного обслуговування даного вироби прописана в інструкції заводу-виготовлювача і гарантійному талоні)
  • виріб використовувався не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • наявні механічні пошкодження (тріщин, відколів, слідів ударів і падінь, деформації корпусу або будь яких інших елементів конструкції)
  • наявні сліди перегріву виробу
  • наявні всередині виробу сторонні предмети
  • наявні ознаки самостійного ремонту, що могли призвести або призвели до поломки пристрою та його комплектуючих
  • наявні зміни конструкції виробу
  • наявні дефекти, що є результатом неправильної або недбалої експлуатації, сліди забруднення виробу (як внутрішнього, так і зовнішнього), що призвели до поломки
  • наявні дефекти, що є результатом неправильного транспортування, зберігання або є наслідком недотримання режиму робіт, стихійного лиха, аварії і т.п.
  • наявні поломки, що виникли в результаті інтенсивної експлуатації виробу, тобто повного вироблення ресурсу виробу, передбаченого і обумовленого в інструкції заводу-виробника
  • наявні сліди експлуатації виробу в агресивному хімічному середовища і перепадах напруги в електричних мережах
дані вироби НЕ ПОТРАПЛЯЮТЬ ПІД ДІЮ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ПО ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУЮТЬСЯ ЗА РАХУНОК ВІДПРАВНИКА (тобто. ВАС).

    12) Всі роботи, що проводяться за рахунок відправника, не підлягають виконанню в 14-денний термін, який обумовлений ТІЛЬКИ ДЛЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, так як виникає необхідність узгодження відправника на оплату вартості номенклатури запасних частин і робіт згідно технологічної карти ремонту, спрямованого Вами вироби.


!***!дана знижка застосовується при реєстрації через цю форму і діє тільки на одне замовлення з необмеженою кількістю товару в кошику

Натискаючи на кнопку, я приймаю 
умови угоди.