- Про нас
- Торгові марки
- Партнери
- Контакти
- Вакансії
- Доставка
- Оплата
- Сервіс
- Нова програма лояльності
- Реєстрація інструменту
- Проектування і монтаж насосних станцій
- Прийом виробів сервісним центром
- Всі запчастини
- Відділ випробувань і запчастин
- Гарантії
- Повернення товару
- Сертифікати
- Реєстрація покупки
- Публічна угода
- Cпівробітництво
- Каталог продукції
- Маркетингова підтримка
- Прайс-лист
- Програма лояльності
Після створення заявки, Вам на вказаний телефон і E-mail буде висланий номер претензії і інструкція по відправці виробу в СЦ.
1) При оформленні відправки в відділенні «Нової Пошти» необхідно повідомити оператору і вказати в ТТН поле «КОМЕНТАРІ» - НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна » в м. Харкові. Або зробити аналогічні дії в додатку (в особистому кабінеті) при створенні ТТН в поле «КОМЕНТАРІ» вписати НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна ».
Адреса для відправки:
Надіслати виріб для обслуговування до сервісного центру «Сігма Україна» можна послугою компанії «Нова Пошта»:
- • м. Харків, склад Нової Пошти № 1, Кулиничі - вул. Грищенко, 6а.
Отримувач: Кожевніков Андрій Леонідович, ЄДРПОУ: 2413600694, телефон +380 (67) 332-00-15 - • м. Вінниця, вул. Сергія Зулінського, 44.
Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694.
Представник отримувача: Марченко Роман Олександрович, телефон: +380 (50) 196-56-93 - • м. Київ, вул. Сосюри, 68.
Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694.
Представник отримувача: Сукач Микола Володимирович, телефон: +380 (67) 691-16-36 - • м. Львів, вул. Шевченка, 327.
Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694.
Представник отримувача: Макар Михайло Русланович, телефон: +380 (50) 155-75-87
Рекомендована територія обслуговування:
- 1. Сервісний центр у місті Київ: Київська область, Чернігівська область, Черкаська область, Кіровоградська область.
- 2. Сервісний центр у місті Вінниця: Вінницька область, Житомирська область.
- 3. Сервісний центр у місті Львів: Львівська область, Івано-Франківська область, Волинська область, Закарпатська область, Чернівецька область, Рівненська область, Тернопільська область.
- 4. Центральний сервісний центр у місті Харків: Харківська область, Полтавська область, Сумська область, Дніпропетровська область, Запорізька область, Одеська область, Миколаївська область, Херсонська область.
2) Ви отримаєте виріб з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки.
3) Виріб, що надходить на гарантійне обслуговування, має бути в оригінальній упаковці, в яку необхідно вкласти гарантійний талон, заповнений на підставі затвердженої інструкції з зазначенням всіх дій, необхідних для заповнення гарантійного талона і розісланій всім торгуючим організаціям і агентам.»