Форма заявки на ремонт назад до сервісу

*дане поле обов'язкове для заповнення при відправці виробу на сервіс Дилером або Партнером

Після створення заявки, Вам на вказаний телефон і E-mail буде висланий номер претензії і інструкція по відправці виробу в СЦ.

1) При оформленні відправки в відділенні «Нової Пошти» необхідно повідомити оператору і вказати в ТТН поле «КОМЕНТАРІ» - НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна »в м.Харкові. Або зробити аналогічні дії в додатку (в особистому кабінеті) при створенні ТТН в поле «КОМЕНТАРІ» вписати НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна »в м.Харкові.

Адреса для відправки:

Надіслати виріб для обслуговування до сервісного центру «Сігма Україна» у м. Харкові можна послугою компанії «Нова Пошта», на склад № 1, Кулиничі - вул. Грищенко, 6а. Получатель: Кожевніков Андрій Леонідович, +380 (67) 332-00-15

2) Ви отримаєте виріб з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки.

3) Виріб, що надходить на гарантійне обслуговування, має бути в оригінальній упаковці, в яку необхідно вкласти гарантійний талон, заповнений на підставі затвердженої інструкції з зазначенням всіх дій, необхідних для заповнення гарантійного талона і розісланій всім торгуючим організаціям і агентам.

!***!дана знижка застосовується при реєстрації через цю форму і діє тільки на одне замовлення з необмеженою кількістю товару в кошику

Натискаючи на кнопку, я приймаю 
умови угоди.