Форма заявки на ремонт назад до сервісу

*дане поле обов'язкове для заповнення при відправці виробу на сервіс Дилером або Партнером

Після створення заявки, Вам на вказаний телефон і E-mail буде висланий номер претензії і інструкція по відправці виробу в СЦ.

1) При оформленні відправки в відділенні «Нової Пошти» необхідно повідомити оператору і вказати в ТТН поле «КОМЕНТАРІ» - НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна » в м. Харкові. Або зробити аналогічні дії в додатку (в особистому кабінеті) при створенні ТТН в поле «КОМЕНТАРІ» вписати НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна ».

Адреса для відправки:

Надіслати виріб для обслуговування до сервісного центру «Сігма Україна» можна послугою компанії «Нова Пошта»:

  • • м. Харків, склад Нової Пошти № 1, Кулиничі - вул. Грищенко, 6а.
    Отримувач: Кожевніков Андрій Леонідович, ЄДРПОУ: 2413600694, телефон +380 (67) 332-00-15
  • • м. Вінниця, вул. Сергія Зулінського, 44.
    Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694.
    Представник отримувача: Марченко Роман Олександрович, телефон: +380 (50) 196-56-93
  • • м. Київ, вул. Сосюри, 68.
    Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694.
    Представник отримувача: Сукач Микола Володимирович, телефон: +380 (67) 691-16-36
  • • м. Львів, вул. Шевченка, 327.
    Отримувач: ФОП Кожевніков А.Л. ЄДРПОУ: 2413600694.
    Представник отримувача: Макар Михайло Русланович, телефон: +380 (50) 155-75-87

Рекомендована територія обслуговування:

  1. 1. Сервісний центр у місті Київ: Київська область, Чернігівська область, Черкаська область, Кіровоградська область.
  2. 2. Сервісний центр у місті Вінниця: Вінницька область, Житомирська область.
  3. 3. Сервісний центр у місті Львів: Львівська область, Івано-Франківська область, Волинська область, Закарпатська область, Чернівецька область, Рівненська область, Тернопільська область.
  4. 4. Центральний сервісний центр у місті Харків: Харківська область, Полтавська область, Сумська область, Дніпропетровська область, Запорізька область, Одеська область, Миколаївська область, Херсонська область.

2) Ви отримаєте виріб з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки.

3) Виріб, що надходить на гарантійне обслуговування, має бути в оригінальній упаковці, в яку необхідно вкласти гарантійний талон, заповнений на підставі затвердженої інструкції з зазначенням всіх дій, необхідних для заповнення гарантійного талона і розісланій всім торгуючим організаціям і агентам.»

!***!дана знижка застосовується при реєстрації через цю форму і діє тільки на одне замовлення з необмеженою кількістю товару в кошику

Натискаючи на кнопку, я приймаю 
умови угоди.