- Про нас
- Торгові марки
- Партнери
- Контакти
- Вакансії
- Доставка
- Оплата
- Сервіс
- Проектування і монтаж насосних станцій
- Прийом виробів сервісним центром
- Відділ випробувань і запчастин
- Гарантії
- Повернення товару
- Сертифікати
- Реєстрація покупки
- Публічна угода
- Cпівробітництво
- Каталог продукції
- Маркетингова підтримка
- Прайс-лист
- Програма лояльності
Після створення заявки, Вам на вказаний телефон і E-mail буде висланий номер претензії і інструкція по відправці виробу в СЦ.
1) При оформленні відправки в відділенні «Нової Пошти» необхідно повідомити оператору і вказати в ТТН поле «КОМЕНТАРІ» - НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна »в м.Харкові. Або зробити аналогічні дії в додатку (в особистому кабінеті) при створенні ТТН в поле «КОМЕНТАРІ» вписати НОМЕР ПРЕТЕНЗІЇ, створеної Сервісним Центром «Сигма. Україна »в м.Харкові.
Адреса для відправки:
Надіслати виріб для обслуговування до сервісного центру «Сігма Україна» у м. Харкові можна послугою компанії «Нова Пошта», на склад № 1, Кулиничі - вул. Грищенко, 6а. Получатель: Кожевніков Андрій Леонідович, +380 (67) 332-00-15
2) Ви отримаєте виріб з актом виконаних робіт, прикріпленим до упаковки.
3) Виріб, що надходить на гарантійне обслуговування, має бути в оригінальній упаковці, в яку необхідно вкласти гарантійний талон, заповнений на підставі затвердженої інструкції з зазначенням всіх дій, необхідних для заповнення гарантійного талона і розісланій всім торгуючим організаціям і агентам.